2014. december 5., péntek

3. rész: Látszat, ferde tükör - Part 1

Tetőről a tűzlétrára, onnan meg lecsúsztam. Sietve futottam végig folyosóról folyosóra. Mikorra elérkeztem az étkezőbe, már ott várt rám Azusa.

-Késtél 20 percet - mondta.
-Tudom, nyugi - mondtam izzadva, s leültem.
-*nézeget* Honnan jöttél, hogy megizzadtál?
-Ö...(Baj van!)...ö...A könyvtárban voltam! (Remélem beveszi)
-Luna D. Sentem. Rég óta ismerlek mint a tenyeremet. Tudom,hogy Williammal voltál a tetőn.
-*sóhaj*.. jól ismersz Azusa....
-Na azért. Most veszel nekem egy kólát és egy Wonka csokit.
-De...Hé! Csak a kóláról volt szó!
-Késtél is. - kacsintott felém a lány egy mosoly kíséretével.



Szépen felálltam, s mentem venni kólát és csokit. Miután meg volt, visszamentem és kinyitottam az italomat.
-Te is vettél magadnak? - kérdezte.
-Legalább nem viszek kátrányt a szervezetembe mint te. Én egy kis sűrített eperlevet iszok. - válaszoltam barátomnak, és a fülhallgatómat bedugtam a fülembe, s elővettem a "kis" könyvemet. Hogy kicsi? Több mint 600 oldalas!

Elkóboroltam, mert furcsa érzetem támadt. (biztos bűntudatom van mert hazudtam Azusának..)
De találtam egy tükröt..és az egyik szemem félig vörös volt! Fél fél-démoni átalakulás?? Ilyen még nem történt velem! 
Írtam egy sms-t Willinek, hogy mi lenne, ha egy féldémonnak az egyik szeme félig vörös lenne. Eképp jött a válasz:
"Szia Luna! Akkor valószínűleg nagy érzése van, amitől bűntudata van és bánatos. Pl. ha valakinek rosszat tesz.. ám miért kérdezed?"
Válaszként nem írtam semmit. Tovább mentem. Eljutottam egy hegyre, amire föl is másztam. Sokat kutattam, végül átalakultam teljesen (a fekete körömlakk.). Nem értettem miért. (persze nem úgy teljesen, mivel fél démon vagyok). De a körmeim megnőttek! Ezt tényleg nem értem! Lehet hogy a továbbfejlődés?
Bemásztam egy kis réses barlangba, ahova senki sem jutott be - eddig. Farkaskoponyák mindenütt, de nem rémültem meg, mert nem voltam teljesen magamnál. Mint aki kábítószert vett be! 
Hirtelen egy állat jött....
egyre közelebb..és közelebb...és KÖZELEBB! Végül levette a kapucniját és...:
-Hello! Te ki vagy?
Rémültségem elmúlt.
- Ö..szia...te..te ki vagy? - kérdeztem dadogva.
- Én Emma vagyok! Emma Fox! Örvendek! - és felém nyújtotta kezét. Én lassacskán, de viszonoztam ezt.
-És te ki vagy?
Én? Luna. Luna Sentem. - próbáltam mosolyogni. Persze a vörös szemeim..(jaj).
-Gondolom démon vagy. (Jobban szemügyre vett és..) FÉL démon!
-Te meg... egy róka, nemde? -igyekeztem a kábultságból visszatérni.
Mi járatban itt?
-Ez hosszú történet. 
Engem ide vitt egy gonosz ember fiú, aki itt kidobott engem a kocsijából. Azóta keresek szállást, iskolát, de hozzá szoktam már. És te?
-Énn...én azt hiszem ide kóboroltam. Tudod nagyon kábult vagyok,. csak úgy démonná alakultam át, oktalanul, és nem a tudatommal!
-Bízz bennem! - mondta kicsit nevetgélve, megfogta a kezem... és hirtelen meg.. ELTŰNT!  
Fura volt. A barlangban kutakodni kezdtem, csak úgy. Megláttam egy csillogó valamit. Óvatosan kiemeltem..és: egy szelence! Arannyal volt bevonva,és furcsa jelek voltak belevésve.....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése