2014. december 3., szerda

2. rész: Nappalos éjszaka

Órák után szokásosan Azusával elmentünk a 'Willi Wander hobby és vicc bolt' nevű varázs boltba. Ott inkább a Valentin napi és a Nemzetközi békenapi részlegen nézelődünk. (ott lehet kapni a város legfinomabb forrócsokiját :3 )
Szóval, mikorra odaértünk majdnem a szemünkbe repült egy tündér, még szerencse, hogy elhajoltunk.
-Szilia! Legközelebb figyelj, hogy merre repkedsz! - szólt rá Azusa.


-BBBBBooooooocccccsssssssááááááánnnnnnnaaaaaaatttttttt!!!!!!!!!!
-Azé!
Beljebb léptünk, mikor (ismét) elállták az utunkat.....Végül jobban megnéztem és egy hatalmas zselatin maci volt.
-Wow! Rob és Tom ismét alkottak!
-Jól látod Luna! - szólt a hátunk mögül szellemként az ikrek.
-*gyorsan megfordulok* Ne ijesztgessetek minket!
-Nyugi,nyugi Luny! Kárpótlásul kaptok egy ajándék Valentin napi csomagot és egy 4 hónapos forrócsoki kupont.
Egymásra néztünk Azusa-val (tudni illi,hogy mindketten imádjuk a forrócsokit) és csillogó szemekkel ránéztünk a fiúkra.
-IMÁDUNK!!!!!!!!
Oly annyira boldogok voltunk,hogy szorosan átöleltük (volna) az ikreket, ha nem lettek volna szellemek. Erre ők csak mosolyogni tudtak.Teltek az órák,mikor kaptam egy sms-t a bátyámtól Willi-től.
Ez állt benne:
"Gyere fél óra múlva a suli tetőjére egyedül. Horus-sal ott várunk."
Válasz:
"Megyek."
-(Nem mondhatom el ezt Azusának....De ő a legjobb barátom....Ezt el kell titkolnom...TILOS!)
Mikor végre kijöttünk a boltból.....

-Azusa! Figyu! Én nekem van még egy kis elintézni valóm! Az ebédlőben találkozunk! - próbálkoztam kikeverni magam Azusa társaságából.
-Hát......jó. De te fizeted a kólám!
Megegyezésünk után elfutottam. A suli mögé, onnan meg fel a tűzlétrán. A naplemente esti sugarai láttatták meg velem William-at és Horus-t.


-No lám, no lám! Látni itt is a kis Nutellát! - szólt felém nyájasan Horus.
-Hugi - szólt nekem Willi egyhangúan.
-Bátyám
-Készen állsz?
-Tudod, hogy mindig szoktam.
-Akkor......Horus.
-Mi?...Ja!...Igen!
Közelebb léptem bátyámhoz és szuró szemekkel néztem rá.
-Akkor tudjátok a szabályokat. A lényeg, hogy első vércsepp után vége. Akkor, démoni erőt bekapcsolni és....Fight!
Félig előhívtam a démoni énem, s szemeim vörösek lettek és hajam világosabb. Szerintem Horus nem is tudta látni,hogy mit csinálunk, mert olyan gyorsak voltunk. Bő 1 óra múlva lecseppent valami a földre.
-Vége! - kiáltott Horus
Már lihegtünk mind a ketten.
-Ki győzött?
-*nevet*Nézz az arcodra,hugi...
Megtapintottam az arcomat....és vérzett....vesztettem ismét a saját bátyám ellen.
-Van még mit tanulnod.
-De nem olyan sokat mint neked...nézz a lábadra.
Willi ránézett a sípcsontjára és azon volt egy hatalmas vágás amiből ömlött a vér.
-Szóval, te vesztettél.
Gyorsan eltűntem, hogy odaérjek Azusához.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése