2014. december 3., szerda

1. rész: A hosszú élet kezdete..

Sziasztok! Luna Sentem vagyok 17 éves. Jelenleg Colorado-ban élek édesapámmal és idősebb testvéremmel William-mal.
Középiskolásként sem könnyű az életem. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy szeretem a sulit, csak a barátaim és a testvérem tartják bennem a lelket. Na mindegy. Kicsit beszélhetnék még magamról, csak épp felelek. (Igen a suliban)


-Lunella! - kiáltotta a nevem Mr.Herwis.
-Igen?!

-Mondja el az osztálynak, mi a véleménye a J.K.Rolling-tól a Harry Potter és a Titkok Kamrája című fejezetről!
-(Opsz! Nem olvastam el, csak a kis részét!) Ö....o....Az...után vált izgalmassá,mikor....ö....Harry....megölte....a Bazilisz-

-Jó ennyi elég volt Nutella.
-(Ő akarta,hogy beszéljek....-.-) Hanyast kapok?
-Luna....December 27.-e van és még mindig nem olvasta el az a ..... kötelezőt!
-Elolvastam.
-Akkor miért nem mondja el NEM dadogva?
-Mert.
-Ja így már értem.ÜLJÖN LE!

Furcsálkozó arckifejezésemmel (amivel szoktam) visszaültem a szép kis székemre, s unatkozva ültem végig 
az órát Azusával. Egyáltalán nem figyeltünk az órára, inkább csak beszélgettünk az iskolai

életről.

-Figyelj, szerintem figyelni kéne! - suttogtam Azusának, miközben idejött a tanár:

-Lányok, figyelni kéne! (én is ugyanezt hajtogattam.. -.-)
-Ömm, mi tudjuk hogy miről beszélt! - vállalkozott bátran az esetre Azusa.
-Tényleg? Akkor el is mondaná?
-Hát...aa...hát a..irodalom óra van, demde? Akkor mi mást tanulhatnánk az irodalmon kívül?
-Fogalmuk sincs, miről beszéltem! Ezért 4.-ben adhatnék egy szaktanári rovót!
(Mivel mi 3.-os gimisek vagyunk, persze nem általános gimi, hanem Spook's ville-ben..)
-*mosoly* - csak ennyit tudott reagálni (persze Azusáról van szó.).

Azusa nagyon jó barátom, az eddigi legjobbom. 2.-ba jött ide, de akkor még nem mondta el nekünk, mi is ő.. nagyon félénk volt abban az időben. De a lényeg, hogy már nem!

Mesélek egy kicsit Spook's ville-ről. Egy érdekes hely, persze..(most előveszem a fordítót) sok kísértettel, mivel erről van elnevezve. Az emberi lények csak Springville-nek nevezik, mert nem tudnak az igazságról. Hogy a gimink hogy is van? Hát az emberek számára láthatatlan, és egy másik épület van ott helyette (ezt onnan tudom hogy az egyik barátom mondta..). De persze nem tudnak bemenni a giminkbe. A gimiben vannak 'kis' szállodák, amiben lakunk. Minden van ott, (még jóban vagyok egy varázslóval is), boltok is, éttermek... ez egy igazi VARÁZS épület!

M.E.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése